Skip to main content Skip to footer

KLAGEVEJLEDNING

Ønsker du at klage?
Hvis du er utilfreds med den service eller rådgivning, du har fået i Fælleskassen, anbefaler vi dig i første omgang at tage fat i din rådgiver eller Filialchefen i Fælleskassen. Vi vil altid gerne høre, hvis vi ikke lever op til vores kunders forventninger og tager derfor gerne en dialog.

Hvis I ikke kan nå til enighed og du ønsker at indgive en mere formel klage, er du velkommen til at kontakte Fælleskassens klageansvarlige. 
Fælleskassens klageansvarlig:

Andelskassen Fælleskassen
Att: Thorleif Skjødt
Bernhard Bangs Allé 27
2000 Frederiksberg
E-mail: thorleif@faelleskassen.dk

Ankenævnet

Du kan i sidste ende vælge at indbringe din klage for Det Finansielle Ankenævn:

Store Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Tlf. 35 43 63 33
Email: www.fanke.dk

Persondata

Hvis du er utilfreds med vores behandling af dine persondata, er du velkommen til at kontakte Fælleskassens dataansvarlige.

Andelskassen Fælkleskassen
Att: Thorleif Skjødt
Bernhard Bangs Allé 27
2000 Frederiksberg
E-mail: thorleif@faelleskassen.dk

Hvis du fortsat ikke er tilfreds med behandlingen af din sag hos os, kan du klage til Datatilsynet via Datatilsynets hjemmeside.

EU-kommissionens online klageportal

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage ad denne vej, skal du angive Fælleskassens e-mail adresse faelleskassen@faelleskassen.dk.

 

 

 

 

 

 

Vil du vide mere

Tag en snak med din rådgiver om hvordan vi bedst kan hjælpe dig!